jakość obsługi
Wysokie standardy obsługi Klientów
Dzięki wprowadzeniu odpowiednich procedur związanych z obsługą Klientów zapewniamy Państwu najwyższy standard obsługi.
Czas odpowiedzi na zapytania/zgłoszenia
Na wszystkie e-maile (zapytania oraz zgłoszenia serwisowe) odpowiadamy w ciągu 24h (przez 365 dni w roku). Jeśli nie otrzymali Państwo odpowiedzi w podanym terminie, oznacza to, że wiadomość od Państwa prawdopodobnie do nas nie dotarła. Prosimy wówczas o kontakt telefoniczny.
Zamówienie produktów lub usług
Przebieg realizacji zamówienia:
- Ustalenie ceny na podstawie wywiadu z Klientem (lub wypełnionego briefu)
- Podpisanie umowy (dla produktów/usług powyżej 5 tys. zł netto)
- Wpłata 50% wartości zamówienia przez Klienta (na podstawie faktury pro forma)
- Przesłanie do klienta na e-mail produktu lub usługi do akceptacji (Jeśli Klient ma uwagi do produktu – są one wprowadzane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami).
- Końcowe rozliczenie (Po akceptacji produktu/projektu – Klient otrzymuje fakturę pro forma z końcowym rozliczeniem).
Specjalistyczne doradztwo
Każdy nasz Klient otrzymuje dostęp do wiedzy naszych specjalistów. Udzielamy nieodpłatnego doradztwa w każdym aspekcie świadczonych przez nas usług.
Opieka posprzedażowa
Każdemu naszemu Klientowi zapewniamy wysokiej jakości opiekę serwisową – gwarancyjną oraz pogwarancyjną. W tym celu przygotowaliśmy dla naszych Klientów:
- system zgłoszeń serwisowych, który znacznie skraca czas reakcji serwisu
- specjalne pakiety serwisowe
Dodatkowe informacje o opiece serwisowej znajdą Państwo na stronie: www.serwis.idealmedia.pl
Udoskonalanie jakości usług
Monitoring jakości świadczonych
usług i obsługi klienta.
W celu usprawniania jakości obsługi klienta prowadzimy
monitoring świadczonych usług – serdecznie zapraszamy do podzielenia się swoja
opinią na temat naszych usług. Dane z ankiety są na bieżąco analizowane, a każda sugestia z Państwa strony wpływa na
poprawę jakości obsługi Klientów.
Ankieta satysfakcji klienta: