serwis i wsparcie
wsparcie dla klienta
Serwis i wsparcie Klienta.
Zapewniamy najwyższe standardy obsługi serwisowanej, zarówno w okresie trwania gwarancji jak i w okresie pogwarancyjnym.
W celu zapewnienia i utrzymania wysokiej jakości usług serwisowych wprowadziliśmy procedury serwisowe, które skracają czas reakcji serwisu oraz usprawniają komunikację z Klientami.
Procedury serwisowe:
Wszystkie zgłoszenia (dla Klientów bez stałych umów serwisowych) dostarczone do piątku każdego tygodnia są realizowane w następnym tygodniu w poniedziałek. Zgłoszenia od Klientów ze stałymi umowami serwisowymi są realizowane zgodnie z terminami zawartymi w umowie.
Zgłoś problem:
Formularz serwisowy, wypełnienie formularza pozwoli zarejestrować Państwa
zgłoszenie w systemie serwisowym oraz umożliwi szybką reakcję serwisu):
Przed zgłoszeniem problemu prosimy zapoznać się z bazą wiedzy
(tutaj znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania):
Informacje dodatkowe
Logowanie do usług:
Tutaj Państwo zalogują się do panelu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową - dla usługi Hosting Premium:
Tutaj Państwo zalogują się do panelu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową - dla usługi Hosting Standard:
Tutaj Państwo zalogują się do systemu zarządzania firmą IM ERP (instancja elblag.net): wystawianie faktur vat, crm, projekty, serwis, etc.: