serwis i wsparcie

wsparcie dla klienta

Serwis i wsparcie Klienta.

Zapewniamy najwyższe standardy obsługi serwisowanej, zarówno w okresie trwania gwarancji jak i w okresie pogwarancyjnym.

W celu zapewnienia i utrzymania wysokiej  jakości usług serwisowych wprowadziliśmy procedury serwisowe, które skracają czas reakcji serwisu oraz usprawniają komunikację z Klientami.

Procedury serwisowe:

Wszystkie zgłoszenia (dla Klientów bez stałych umów serwisowych) dostarczone do piątku każdego tygodnia są realizowane w następnym tygodniu w poniedziałek. Zgłoszenia od Klientów ze stałymi umowami serwisowymi są realizowane zgodnie z terminami zawartymi w umowie.

Zgłoś problem:

Formularz serwisowy, wypełnienie formularza pozwoli zarejestrować Państwa
zgłoszenie w systemie serwisowym oraz umożliwi szybką reakcję serwisu):

Zgłoszenie serwisowe

Przed zgłoszeniem problemu prosimy zapoznać się z bazą wiedzy
(tutaj znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania):

Najczęstsze pytania

Informacje dodatkowe

Warunki gwarancji na nasze usługi

Cennik usług serwisowych

Logowanie do usług:

Tutaj Państwo zalogują się do panelu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową - dla usługi Hosting Premium:

Logowanie do poczty Premium (email.idealmedia.pl)

Tutaj Państwo zalogują się do panelu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową - dla usługi Hosting Standard:

Logowanie do poczty Standard (poczta.ene.pl)

Tutaj Państwo zalogują się do systemu zarządzania firmą IM ERP (instancja elblag.net): wystawianie faktur vat, crm, projekty, serwis, etc.:

Logowanie do systemu IM ERP on line (instancja elblag.net)