realizacje zamówień

Zamówienia produktów i usług.

Dzięki wprowadzeniu odpowiednich procedur związanych z przyjęciem i realizacją zamówienia zapewniamy Państwu najwyższy standard obsługi.

W przypadku nowych klientów cała obsługa zamówienia jest realizowana przez e-mail. Jeśli klient decyduje się na stałą współpracę otrzymuje dostęp do naszego systemu zamówień. System umożliwia przebieg całej procedury zamówienia oraz zachowuje całą historię wraz z dokumentacją (do której Klient ma dostęp).

  1. Składanie zamówień (kontakt z nami)
    • ustalenie ceny:  na podstawie opisu klienta, lub wypełnionego briefu (zalecane)
    • ustalenie terminu realizacji
    • podpisanie umowy (dla projektów/produktów powyżej 5000 zł netto)
  2. Po ustaleniu ceny oraz terminu realizacji - do klienta jest przesyłana faktura pro forma w postaci elektronicznej ( 50% wartości zamówienia).
  3. Po opłaceniu faktury pro forma, Klient otrzymuje na e-mail:
    • Fakturę VAT
    • W przypadku zamówienia strony internetowej:  Brief z propozycją układu strony WWW
  4. Przed ustalonym terminem realizacji, klient otrzymuje na e-mail produkt / projekt do zatwierdzenia.
  5. Jeśli Klient ma uwagi do produktu – są one wprowadzane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami (dopuszczalna ilość zmian w cenie)
  6. Po akceptacji produktu/projektu – Klient otrzymuje fakturę pro forma z końcowym rozliczeniem. Po opłaceniu faktury i zaksięgowaniu wpłaty – do klienta jest przesłana na e-mail Faktura VAT oraz produkt/projekt końcowy.