realizacje zamówień
Zamówienia produktów i usług.
Dzięki wprowadzeniu odpowiednich procedur związanych z przyjęciem i realizacją zamówienia zapewniamy Państwu najwyższy standard obsługi.
W przypadku nowych klientów cała obsługa zamówienia jest realizowana przez e-mail. Jeśli klient decyduje się na stałą współpracę otrzymuje dostęp do naszego systemu zamówień. System umożliwia przebieg całej procedury zamówienia oraz zachowuje całą historię wraz z dokumentacją (do której Klient ma dostęp).
- Składanie zamówień (kontakt z nami)
- ustalenie ceny: na podstawie opisu klienta, lub wypełnionego briefu (zalecane)
- ustalenie terminu realizacji
- podpisanie umowy (dla projektów/produktów powyżej 5000 zł netto)
- Po ustaleniu ceny oraz terminu realizacji - do klienta jest przesyłana faktura pro forma w postaci elektronicznej ( 50% wartości zamówienia).
- Po opłaceniu faktury pro forma, Klient otrzymuje na e-mail:
- Fakturę VAT
- W przypadku zamówienia strony internetowej: Brief z propozycją układu strony WWW
- Przed ustalonym terminem realizacji, klient otrzymuje na e-mail produkt / projekt do zatwierdzenia.
- Jeśli Klient ma uwagi do produktu – są one wprowadzane zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami (dopuszczalna ilość zmian w cenie)
- Po akceptacji produktu/projektu – Klient otrzymuje fakturę pro forma z końcowym rozliczeniem. Po opłaceniu faktury i zaksięgowaniu wpłaty – do klienta jest przesłana na e-mail Faktura VAT oraz produkt/projekt końcowy.