strony firmowe
Jak reklamować stronę firmową ?
Strona internetowa przynosi realne korzyści
ale tylko wówczas, gdy użytkownicy się o niej dowiedzą.
Wybór formy reklamy zależy od wielu czynników, takich jak np. działania globalne, lokalne, zakładany budżet. Głównym założeniem jest jak najlepsze wykorzystanie dostępnego budżetu (pomiar efektywności).
Najważniejszym i najczęściej realizowanym celem jest poinformowanie klientów o uruchomieniu usługi.
Przykładowe działania jakie można podjąć na rynku lokalnym:
- E-mail marketing
- Pozycjonowanie
- Linki sponsorowane
- Akcje ulotkowe
- Reklama na bilbordach (lub ekranach LED)
- Reklama w mediach lokalnych (portale, radio, tv)
Jeśli są Państwo zainteresowani dokładnymi wytycznymi dotyczącymi możliwości reklamy, zachęcamy do zamówienia usługi media plan (Media plan zakłada wybór najbardziej opłacalnych form reklamy).