strony firmowe

Jak reklamować stronę firmową ?

Strona internetowa przynosi realne korzyści

ale tylko wówczas, gdy użytkownicy się o niej dowiedzą.

Wybór formy reklamy zależy od wielu czynników, takich jak np. działania globalne, lokalne, zakładany budżet. Głównym założeniem jest jak najlepsze wykorzystanie dostępnego budżetu (pomiar efektywności).

Najważniejszym i najczęściej realizowanym celem jest poinformowanie klientów o uruchomieniu usługi.

Przykładowe działania jakie można podjąć na rynku lokalnym:

  • E-mail marketing
  • Pozycjonowanie
  • Linki sponsorowane
  • Akcje ulotkowe
  • Reklama na bilbordach (lub ekranach LED)
  • Reklama w mediach lokalnych (portale, radio, tv)

Jeśli są Państwo zainteresowani dokładnymi wytycznymi dotyczącymi możliwości reklamy, zachęcamy do zamówienia usługi media plan (Media plan zakłada wybór najbardziej opłacalnych form reklamy).