marketing

badania marketingowe

Planuj - dzięki dokładnym informacjom.

Przygotowanie i przeprowadzenie badania zapotrzebowania na portal internetowy lub multiplatformę miejską.

Przykładowe wdrożenie: Planowana inwestycja miałaby w sobie łączyć bazę firm, bazę bezpłatnych ogłoszeń oraz platformę, na której można byłoby zakupić usługi tworzenia stron www czy oprogramowanie klasy ERP.

Metodyka

Do przeprowadzenia badań proponujemy grupę 250 respondentów.

Badanie CAWI (Computer Assisted Web Interview) jest to technika zbierania danych ilościowych, w której respondent proszony jest o wypełnienie ankiety za pośrednictwem Internetu. Silną stroną tych badań są:

  • najniższy koszt prowadzonych badań w przeliczeniu na jednego respondenta (brak konieczności zatrudniania ankieterów)
  • możliwość umieszczenia w kwestionariuszu elementów graficznych i multimedialnych
  • brak ryzyka wpływu na odpowiedzi przez ankietera
  • bardzo przydatne narzędzie

Badanie CATI (Computer Assisted Telephone Interview) jest to technika zbierania danych ilościowych, polegająca na przeprowadzaniu wywiadów telefonicznych realizowanych przy wsparciu programu komputerowego. Silną stroną tych badań są:

  • stosunkowo niski koszt prowadzonych badań (w przeliczeniu na jedną osobę)
  • możliwość kontroli materiału dzięki prowadzonym nagraniom
  • elastyczność w odniesieniu do terminu i liczby kontaktów z respondentem

Ceny badań

badanie: Badanie CAWI Badanie CATI
Zaprojektowanie i stworzenie scenariusza 3 000 – 4 500 PLN
 
3 000 – 4 500 PLN
 
Przeprowadzenie badania
 
10 – 20 PLN za jeden efektywny wywiad 20 – 30 PLN za jeden efektywny wywiad
Opracowanie wyników
w formie raportu
1 500 – 2 000 PLN
 
1 500 – 2 000 PLN
 
cena netto 7 000 – 12 000 PLN 10 500 – 15 000 PLN

 ceny netto, należy doliczyć podatek 23% VAT.