marketing
badania marketingowe
Planuj - dzięki dokładnym informacjom.
Przygotowanie i przeprowadzenie badania zapotrzebowania na portal internetowy lub multiplatformę miejską.
Przykładowe wdrożenie: Planowana inwestycja miałaby w sobie łączyć bazę firm, bazę bezpłatnych ogłoszeń oraz platformę, na której można byłoby zakupić usługi tworzenia stron www czy oprogramowanie klasy ERP.
Metodyka
Do przeprowadzenia badań proponujemy grupę 250 respondentów.
Badanie CAWI (Computer Assisted Web Interview) jest to technika zbierania danych ilościowych, w której respondent proszony jest o wypełnienie ankiety za pośrednictwem Internetu. Silną stroną tych badań są:
- najniższy koszt prowadzonych badań w przeliczeniu na jednego respondenta (brak konieczności zatrudniania ankieterów)
- możliwość umieszczenia w kwestionariuszu elementów graficznych i multimedialnych
- brak ryzyka wpływu na odpowiedzi przez ankietera
- bardzo przydatne narzędzie
Badanie CATI (Computer Assisted Telephone Interview) jest to technika zbierania danych ilościowych, polegająca na przeprowadzaniu wywiadów telefonicznych realizowanych przy wsparciu programu komputerowego. Silną stroną tych badań są:
- stosunkowo niski koszt prowadzonych badań (w przeliczeniu na jedną osobę)
- możliwość kontroli materiału dzięki prowadzonym nagraniom
- elastyczność w odniesieniu do terminu i liczby kontaktów z respondentem
Ceny badań
badanie: | Badanie CAWI | Badanie CATI |
Zaprojektowanie i stworzenie scenariusza | 3 000 – 4 500 PLN |
3 000 – 4 500 PLN |
Przeprowadzenie badania |
10 – 20 PLN za jeden efektywny wywiad | 20 – 30 PLN za jeden efektywny wywiad |
Opracowanie wyników w formie raportu |
1 500 – 2 000 PLN |
1 500 – 2 000 PLN |
cena netto | 7 000 – 12 000 PLN | 10 500 – 15 000 PLN |
ceny netto, należy doliczyć podatek 23% VAT.