reklama w google

Optymalizacja dla wyszukiwarek

Optymalizuj znaczy ulepszaj...

Zwiększ efektywność swoich działań marketingowych dzięki optymalizacji strony internetowej.

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization – SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem, a optymalizacją stron. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).

W skład optymalizacji treści wchodzą m.in.:

  1. Dopasowanie treści w tagu tytułowym.
  2. Umieszczenie lub rozmieszczeniu słów kluczowych w istniejących tekstach lub tworzenie nowych (SEO copywriting).
  3. Dobór adekwatnych nagłówków.
  4. Odpowiednie zaaranżowanie treści menu i innych elementów, wchodzących w skład linkowania wewnętrznego serwisu.
  5. Ustawienie tekstu alternatywnego dla elementów graficznych oraz innych obiektów (np. Flash).

Źródło: optymalizacja