reklama w google
Optymalizacja dla wyszukiwarek
Optymalizuj znaczy ulepszaj...
Zwiększ efektywność swoich działań marketingowych dzięki optymalizacji strony internetowej.
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization – SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem, a optymalizacją stron. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).
W skład optymalizacji treści wchodzą m.in.:
- Dopasowanie treści w tagu tytułowym.
- Umieszczenie lub rozmieszczeniu słów kluczowych w istniejących tekstach lub tworzenie nowych (SEO copywriting).
- Dobór adekwatnych nagłówków.
- Odpowiednie zaaranżowanie treści menu i innych elementów, wchodzących w skład linkowania wewnętrznego serwisu.
- Ustawienie tekstu alternatywnego dla elementów graficznych oraz innych obiektów (np. Flash).
Źródło: optymalizacja